کشف ۲۰ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

 سردار سلمان امیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان نهاوند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته او ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته، به ۲۰ فقره سرقت انواع قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از محل اختفای نامبرده، مقادیری لوازم و قطعات داخل خودرو سرقتی نیز کشف شد.

سردار امیری با بیان اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است در ادامه از دستگیری ۲۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

او گفت: بر اساس روند و تدابیر موجود یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح‌های مقابله‌ای با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتیک‌های متنوع پلیسی در این حوزه است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در همین راستا پلیس شهرستان با اشراف کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، در ۷۲ ساعت گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۲۴ نفر از معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر کردند.

سردار امیری  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی دستگاه‌های مسئول، مردم و نهادینه‌سازی مشارکت‌های عمومی دانست و توجه ویژه دستگاه‌ها توام با تعامل فزاینده برای اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاری مناسب برای پیشگیری قلمداد کرد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.