طرح آبرسانی به ۳۳ روستای شوشتر کلنگ زنی شد

جهاد آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آیین کلنگ زنی این طرح در شوشتر  به آغاز عملیات اجرایی آب رسانی به ۱۰۴ روستای شوشتر در دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت: عملیات آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر در حالی امروز آغاز شد که دو هفته پیش نیز کلنگ آبرسانی به ۷۱ روستای گرگر این شهرستان به زمین زده شد.

محمدرضا کرمی نژاد ادامه داد: ۷۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب این طرح اجرا می‌شود که با بهره برداری از آن جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار می‌شوند.

او می‌گوید: آبرسانی به روستا‌های یشان سخی، بنه کاظم، دهول، سحاک نبی، سحاک یریح، عیله ۱، قلعه شیخ جاسم، فارسیه۱، فارسیه ۲، یذاب، شیخ رحمن، شیخ حسین، سری ۱، بنه نجات، آبادی مجید، خماس ۱، خماس ۲، شهرک شعیب نبی، خزر ۱، ۲ و ۳، عبدالسید، یحموره ۱، ۲و ۳، چویس ۲،۱ و ۳، ابوگروا ۱ و ۲ و همچنین ابوطیور ۱، ۲و ۳ در این طرح هدف گذاری شده است.

این مقام مسئول گفت: یکی از خدمات مهم دولت انقلابی و مردمی سیزدهم اجرایی کردن طرح‌های محرومیت زدایی برای آبرسانی به مناطق محروم است و دولت سیزدهم برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان اهتمام جدی دارد.

به گفته آقای کرمی نژاد؛ طرح‌های آبرسانی متعددی در روستا‌های مختلف شهرستان‌های کرخه، شادگان، آبادان، اندیکا، شوشتر، دهدز و اندیکا آغاز شده است که روند تکمیل این طرح‌ها با سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  با تاکید بر تلاش شبانه روزی مجموعه آب و فاضلاب خوزستان برای حل مشکل آب و فاضلاب این استان گفت: با اقدام‌های انجام شده در ماه‌های اخیر شرایط تامین آب روستا‌های خوزستان نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و پیش بینی می‌شود با تکمیل طرح‌های در دست اقدام سال آینده مشکل این روستا‌ها به حداقل ممکن برسد.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری و همراهی سپاه، ولی عصر (عج) در اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی به روستا‌های خوزستان ادامه داد: با حضور قوی و مشارکت همه جانبه سپاه در طرح‌های جهاد آبرسانی امید برای به صفر رسیدن تنش آبی در روستا‌های خوزستان تا یکسال آینده زنده شده است.

یک هزار و ۲۶۰ روستای خوزستان در دولت سیزدهم دارای آب و یا آب آن‌ها پایدار شده است ضمن اینکه در ماه‌های اخیر در قالب طرح‌های محرومیت زدایی آب رسانی به صد‌ها روستای دیگر خوزستان نیز آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.