پوتین ادعای جنسیتی جانسون درباره حمله به اوکراین را رد کرد

ولادیمیر پوتین ادعای نخست‌وزیر انگلیس را که گفته است اگر رئیس‌جمهور روسیه یک زن بود به اوکراین حمله نمی‌کرد، پاسخ داد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به سخنان اخیر «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس درباره حمله نکردن یک زن به اوکراین واکنش داد.

به گزارش رویترز، بوریس جانسون به تازگی مدعی شده است که اگر رئیس‌جمهور روسیه یک زن بود به اوکراین حمله نمی‌کرد.

پوتین در واکنش به این اظهارات آن را با مثالی رد کرده و گفت: «در زمان نخست‌وزیری مارگارت تاچر در انگلیس این کشور به جزایر فالکلند آرژانتین حمله کرد. مارگارت تاچر تصمیم به انجام عملیات نظامی علیه آرژانتین در جزایر فالکلند گرفت و این اقدامی معاصر است، یعنی یک زن تصمیم به عملیات نظامی گرفت.»

او در ادامه سخنان جانسون را بدون ارزش و غیردقیق دانست، و گفت: «تصمیم تاچر چیزی جز جاه طلبی امپریالیستی را نشان نمی‌دهد.»

مسکو بار‌ها از مداخلات نظامی غرب در کشور‌هایی مانند «یوگسلاوی سابق، افغانستان و عراق» به عنوان نمونه‌هایی از امپریالیسم و ​​ریاکاری غرب انتقاد کرده است.

اما اکنون که روسیه پس از سال‌ها درگیری و تنش با اوکراین، پس از حمایت از استقلال دو منطقه لوهانسک و دونتسک، در راستای حمایت از مردم روس زبان شرق اوکراین فرمان آغاز عملیات نظامی در این منطقه را به نیرو‌های مسلح روسیه صادر کرد، با اتهاماتی از جمله تجاوز و دیگر اتهامات امپریالیستی مواجه شده است.

اکنون حمله روسیه نزدیک به ۵ ماه است که ادامه داشته و آمریکا پیش از آغاز حملات روسیه به اوکراین به کرات سعی در مداخله در روابط میان این دو کشور دارد و مسبب درگیری‌های کنونی تحریک‌ها و تحریم‌هایی است که واشنگتن در این راه اعمال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۴۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
"""از سوی دیگر، جانسون در نشست گروه ۷ در کوهستان‌های باواریا عکسی از پوتین در کوه‌های روسیه در حالی که پیراهن به تن نداشته و در حال اسب سواری است مورد تمسخر قرار داده بود.

جانسون در جمع سران گروه هفت گفته بود آن‌ها نیز می‌توانند در کوه‌های باواریا پیراهن‌های خود را درآورند تا «نشان دهند سرسخت تر از پوتین» هستند.

پوتین روز پنجشنبه در واکنش به این لفاظی جانسون گفت، رهبران کشورهای غربی برخلاف وی، اهل ورزش نبوده و در مقابل بیش از حد الکل مصرف می‌کنند.

رئیس جمهور روسیه گفت، اینکه سران کشورهای غربی پیراهن خود را دربیاورند، صحنه «مشمئز کننده‌ای» را رقم خواهد زد.""


آقای پوتین انسان منطقی و عدالت طلب هس من از شخصیت مهرماهی ش خوشم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
ملکه انگلیس زن است.اینهمه جنگ براه انداخته
آخرین اخبار