در درمانگاه خادمیاران سلامت

پزشکان و بیماران چشم به امام رضا (ع) دوخته اند

درمانگاه خادمیاران سلامت خراسان جنوبی که به همت خادمیاران رضوی خراسان جنوبی راه اندازی شده، پذیرای بیماران کم بضاعت است.

در شهر بیرجند مردمانی هستند که به دلیل هزینه‌های بالای درمان، توانایی مراجعه به پزشک را ندارند.

اما امام رضا (ع) به مدد این افراد آمده و کانون خادمیاران رضوی در بیرجند، درمانگاهی را برای مراجعه مردم راه اندازی کرده است.

در این درمانگاه، حدود ۸۰ درصد هزینه‌های درمان افراد از آن‌ها گرفته نمی‌شود و پزشکان و پرستاران چشم به گره گشایی امام رضا (ع) دارند.

خدمات خوب با هزینه کم

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: با وجود اینکه هزینه‌های این مرکز بسیار کم است، اما خدمات دهی بسیار خوبی دارد و پزشکان به خوبی معالجه بیمار را انجام می‌دهند.

او گفت: افرادی به اینجا می‌آیند که روستاهایشان تا ۲۰۰ کیلومتر از بیرجند فاصله دارد، اما همه این افراد به امید شفا گرفتن از امام رضا و پرداخت هزینه کمتر به پزشکان پا به این مرکز می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


یکی از پزشکان حاضر در درمانگاه رضوی گفت: همکاران ما در روز‌های مختلف هفته در اینجا حاضر می‌شوند و برخی‌ها به صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

او گفت: به قول یکی از پزشکان که پنجشنبه‌ها به اینجا می‌آید، تجدید قوایی برای سایر ایام هفته در این مرکز صورت می‌گیرد و پزشکان نیز در راه رضای خدا قدم بر می‌دارند.

حضور ۱۳۰ نفر در مرکز درمانی خادمیاران سلامت

حسینی فر مدیر داخلی درمانگاه خادمیاران سلامت خراسان جنوبی گفت: کانون خادمیاران رضوی در سال ۹۸ در استان تأسیس شده است.

او گفت: در این مرکز درمانی که به همت خادمیاران رضوی و با برکت نام امام رضا (ع) فعال است، ۲۲ پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.

حسینی فر گفت: مجموع افرادی که در این مرکز مشغول به کار هستند ۱۳۰ نفر اند که با دریافت هزینه کمتر از تعرفه عادی، به معالجه می‌پردازند.

این درمانگاه که در مسجد الحسین جوادیه بیرجند فعال است، از ساعت ۶ صبح هر روز نوبت دهی به بیماران را آغاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار