واکسیناسیون سیار کووید در نیوهمپشایر، به کار خود پایان داد

کلینیک‌های سیار واکسیناسیون نیوهمپشایر، برنامه خانگی و تزریق واکسن در محل را به دلیل عدم نیاز و شرکت کردن همگانی در دریافت دوز‌های واکسن کووید به کارش پایان داد.

با فروکش کردن شدت همه گیری ویروس کرونا، مقامات نیوهمپشایر (جزء ایالت‌های شمال شرقی کشور آمریکا محسوب می شود ) گفت: کلینیک‌های سیار واکسیناسیون کووید ۱۹ تحت مدیریت ایالتی نیوهمپشایر و برنامه واکسیناسیون خانگی، همزمان با پایان بودجه فدرال در حال پایان هستند.

این کلینیک‌ها در جولای ۲۰۲۱ با یک ون سیار واکسیناسیون، شروع به کار کردند و در نهایت به هفت تیم افزایش یافتند. بیش از ۷۰۰ کلینیک واکسیناسیون را میزبان بودند و ۳۷۰۰۰ دوز از طریق این برنامه اجرا شد.

دوز‌های واکسن و تقویت کننده هایشان، هنوز از طریق دفاتر ارائه دهنده، مراکز مراقبت فوری و داروخانه‌ها در دسترس هستند.

این برنامه خانگی تزریق واکسن در محل، ماه اکتبر از سر گرفته شد و بیش از ۲۱۰۰ دوز به ساکنان ارائه کرد.

افراد خانه نشین که به واکسن یا تقویت کننده کووید ۱۹ نیاز دارند، همچنان می‌توانند با انجمن پرستاران محلی خود تماس بگیرند.

مرکز تماس اطلاعاتی و ارجاعی نیوهمپشایر دیگر تماس‌های مربوط به COVID-۱۹ را تریاژ نمی‌کند و در عوض تماس‌گیرندگان را با سؤالاتی به ارائه‌دهنده مراقبت‌های اولیه یا منابع دیگر ارجاع می‌دهد.

پاتریشیا تیلی، مدیر بخش خدمات بهداشت عمومی ایالت، در بیانیه‌ای گفت: اگر در آینده دوباره به منابع واکسن اضافی نیاز باشد، ایالت نیوهمپشایر آمریکا برای جبران بسیج خواهد شد.

منبع: سایت نیو همپشایر نیوانگلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار