رمزگشایی بیش از ۲ هزار کارت سوخت در خراسان جنوبی

از زمان رفع اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های عرضه سوخت تاکنون ۲ هزار و ۳۷۵ فقره کارت سوخت در خراسان جنوبی رمزگشایی شده است.

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۹۷ جایگاه عرضه سوخت در استان به سامانه آنلاین سوخت متصل است و ۷۵۶ نازل نیز در سطح استان فعال است.

او گفت: پس از حمله سایبری آبان ماه پارسال و وقفه ایجاد شده از دی ماه، امکان ارائه خدمات در زمینه حذف و تغییر رمز کارت سوخت فراهم شده است.

مردانی گفت: فرآیند رمزگشایی کارت سوخت در استان ادامه دارد و مالکین خودروها می‌توانند با ارائه کامل مدارک مالکیت و حضور در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به رمز گشایی کارت سوخت خود اقدام کنند.

قیمت فرآورده‌های نفتی افزایش نخواهد داشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: هر کارت سوخت در مدت زمان کوتاهی رمزگشایی و تحویل مراجعین می‌شود و به طور میانگین روزانه ۳۰ کارت سوخت در استان رمزگشایی می‌شود.

او گفت: بر اساس قانون، ارائه هرگونه خدمات به کارت هوشمند سوخت صرفاً برای مالک خودرو (صاحب پلاک) مجاز است.

مردانی گفت: هیچ مشکلی در توزیع فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و مجاری عرضه در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: هیچ تغییری در قیمت فرآورده‌های نفتی صورت نگرفته و هرگونه تغییر در حامل‌های انرژی در اختیار سران قوا بوده که پس از ابلاغ اعلام می شود و در حال حاضر هیچ گونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار