هزینه تراشی جمع آوری سگ های ولگرد دامشهر قم

مدیر عامل شرکت به پرور دامشهر قم می گوید پاکسازی این منطقه از سگ های ولگرد نیازمند تأمین اعتبار مالی است.

ناصر رعیت پور قمی جمع آوری سگ های ولگرد شهرک دامشهر در سال های گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت : در سال 99 با جمع آوری 1750 قلاده سگ ولگرد کل منطقه دامشهر از وجود این قبیل سگ ها پاکسازی شد و پارسال نیز در سه مرحله  حدود 200 قلاده سگ ولگرد شهرک دامشهر جمع آوری شد.

او می گوید: امسال هم پس از حمله سگ ها به دو کودک، جمع آوری سگ های ولگرد و رها شده آغاز شده ولی به دلیل وسعت بالای منطقه دامشهر و تعداد زیاد این سگ باید مسئولان استانی با تأمین اعتبار مالی کمک کنند و در غیر این صورت همچنان شاهد این اتفاقات در این منطقه خواهیم بود.

او می گوید: نگهداری شهرک دامشهر هزینه های بسیاری دارد  از روشنایی و زیر سازی، آسفالت معابر، جمع آوری زباله، لاشه و سگ های ولگرد تا انتقال آب نیازمند هزینه هایی است که دامداران و شرکت به پرور به تنهایی و بدون کمک دولتی از مخارج آن برنمی آیند.

رعیت پور گفت: در صورت ادامه این روند و تخصیص نیافتن اعتبار دولتی به این شهرک، شرکت به پرور، شرکتی ورشکسته خواهد بود که توان اداره دامشهر را نخواهد داشت .

مدیرعامل شرکت به پرور گفت: دولت باید سالانه برای نگهداری این شهرک اعتباری اختصاص دهد و نمی توانیم تمام مبالغ و هزینه ها را از دامداران مطالبه کنیم، زیرا در این شرایط نگهداری دام دیگر اقتصادی و به صرفه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
جالب بود
آخرین اخبار