پسکوف خطاب به رئیس جمهور فنلاند: پوتین در تیم هاکی خود کمبود بازیکن ندارد

کرملین اعلام کرد که بازی نکردن رئیس جمهور فنلاند با رئیس جمهور روسیه هیچ ضرری به روسیه نمی‌زند.

 در پاسخ به اظهارات سائولی نینیستو، همتای فنلاندی ولادیمیر پوتین مبنی بر اینکه او دیگر به بازی هاکی روی یخ با رئیس جمهور روسیه فکر نمی‌کند، کرملین اعلام کرد که این هیچ ضرری به پوتین نخواهد رساند و در تیم خود بازیکن دارد.

به گزارش راشاتودی، چندی پیش نینیستو، رئیس جمهور فنلاند در واکنش به حضور در تیم هاکی روی یخ با رئیس جمهوری روسیه و احتمال تکرار آن گفت که دیگر با پوتین همبازی نخواهد شد.

در همین راستا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی درباره این اظهارات با بیان اینکه ورزش‌های گروهی مانند هاکی میتواند تاثیر مثبتی بر تقویت روابط بین دو کشور داشته باشد، گفت: «هاکی به شکل گیری اعتماد متقابل کمک می‌کند؛ و از این منظر، زمانی این یک عمل بسیار خوب و مثبت در همان ابتدای مسیر ریاست جمهوری آقای نیینیستو بود. خب، حالا او می‌گوید که بازی نمی‌کندایرادی ندارد پوتین در تیم خود کمود بازیکن ندارد ورئیس جمهور به بازی‌های خود به طور منظم ادامه می‌دهد.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که  چندی پیش در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، رسانه‌های خبری از توافق برای پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بعد از روسیه نوبت خودشونه
آخرین اخبار