برگزاری یادواره ۶۴ شهید سنگر ساز بی‌سنگر چهارمحال و بختیاری

یادواره ۶۴ شهید سنگر ساز بی‌سنگر چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه در سالروز شهادت حاج سید عبدالله حسینی فرمانده گردان مهندسی رزمی جنگ جهادسازندگی استان برگزار شد.

سردار محمد لاله‌زار یکی از پیشکسوتان جبهه و جهاد در ۸ سال دفاع مقدس، در این یادواره با اشاره به اینکه جهاد سازندگی و سپاه ۲ نهادی است که به فرمان امام راحل تاسیس شد، گفت: جهادسازندگی به منظور عمران، آبادانی و ساختن خرابی‌های باقیمانده از رژیم گذشته تاسیس شد.

در جهاد سازندگی اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند تا به عنوان نیروی داوطلب حضور فعال برای محرومیت‌زدایی داشته باشند.

کشور ایران همیشه مورد تهاجم و طمع دشمنان بوده است، زمانی که امام راحل فرمان تشکیل جهادسازندگی را صادر کرد و همه مردم و اقشار در این نهاد حاضر شدند تا در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم فی سبیل الله فعالیت کنند، دشمن به وحشت افتاد.


بیشتر بخوانید


آقای ابراهیمی رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه سازمان جهادسازندگی استان ۶۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: وجود ۲۴۷ جانباز، ۲۳ آزاده، ۲۲۱ رزمنده با حضور بالای ۶ ماه و ۲۱۵ رزمنده با حضور زیر ۶ ماه در جبهه‌های جنگ سند افتخاری برای سازمان جهادکشاورزی استان است.

در انتقال رشادت‌های رزمندگان نباید کوتاهی شود، رزمندگان علاوه بر کار رزمی، اقدامات فرهنگی نیز انجام می‌دادند، ویژگی شهدا باید بیان شود تا فراموش نکنیم چه رشادت‌هایی برای سربلندی کشور صورت گرفته است، عظمت شهدا قابل وصف نیست.

چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار