دشمن از جنگ سخت نا امید شده و تنها امیدش اقدامات نرم است

دشمن در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت ناامید است و احساس میکنند هرگز در این زمینه موفق نمی‌شوند و انقلاب نیز در این خصوص همواره آمادگی دارد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر در همایش استانی جهاد تبیین، شاخصه‌های عفاف و حجاب گفت: بنابراین بدخواهان ما در زمینه نرم در حال کار کردن هستند و اگرچه تلفات آن احساس نمی‌شود، اما امکان بازگرداندن افراد نیز وجود ندارد.

 او افزود: خطر ارتجاع به عنوان یک رویکرد بسیار جدی از سوی دشمن در مسیر انقلاب اسلامی نیز دنبال می‌شود.

به گفته سردار شاهوار پور دشمن در حال جابجا کردن جای ارزش و غیر ارزش‌ها است و غرب به دنبال آن است تا مسیری را پیگیری کند که دیگر خانواده به معنای واقعی وجود نداشته باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) تلاش «دشمن» را در زمینه تقلیل غیرت مردان بسیار جدی خواند که در حال ضربه زدن در این زمینه است و در بخش‌های وسیعی موفق بوده است.

این فرمانده ارشد سپاه در خوزستان مسیح علی‌نژاد را عروسکی در دست نیرو‌های اطلاعاتی آمریکایی دانست تا میدان دار شکستن حریم خانواده در کشور ما باشد که باید نسبت به آن حساس شد.

سردار حسن شاهوار پور همچنین در خصوص مراکز گردشگری در برخی مناطق خوزستان افزود: لازم است از مکان‌های گردشگری استفاده‌های درست شود؛ برخی افراد از استان‌های همجوار برای کار‌های خاص خود به این مراکز می‌آیند؛ باید «خلوتی ها» برای برخی افراد ناامن شود و برای خانواده‌ها امن باشد.

برچسب ها: حجاب و عفاف ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.