ورود تعزیرات حکومتی به بازار اجاره‌بها مسکن

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از ورود به بازار اجاره‌بها مسکن خبر داد و گفت : بازدید‌های از بنگاه‌های املاک و مدارس غیرانتفاعی در دستور کار داریم.

گودرز فهیمی گفت :  تعزیرات حکومتی در راستای ماده ۱۹ دستورالعمل سازمانی با همراهی و همدلی سایر مراجعه نظارتی نسبت به رصد و کنترل بازار اهتمام ویژه‌ای داشته و دارد.

به گفته رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به‌صورت مستمر نسبت به کنترل بازار با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... از واحد‌های صنفی، کارخانجات، واحد‌های تولیدی بازدید‌های انجام می‌شود.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازدید‌های از بنگاه‌های املاک و مدارس غیرانتفاعی در دستور کار داریم.

او گفت: در کنار مردم هستیم و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد، فقط مردم متخلفان را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند.

طبق دستورالعمل کشور مستاجران می‌توانند به شرط اینکه مستأجر به طور مستمر و کامل اجاره‌بهای خود را در طول سال پرداخت کرده باشد و یا صاحبخانه خود قصد سکونت در منزل را نداشته باشد، در خانه‌های استیجاری سکونت داشته باشند و همان ۲۰ درصدی افزایش اجاره‌بها را اعمال کنند.

اگر مردم نسبت به رهن و اجاره‌بها شکایتی دارند تعزیرات حکومتی در خدمت آن‌ها است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.