قرارداد یورویی اسکوچیچ تکذیب شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال یورویی بودن قرارداد سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه با اروگوئه گفت: هنوز قرارداد بازی با اروگوئه قطعی نشده و رئیس اتحادیه اروگوئه چند روز پیش فقظ نظر خودش را گفت، اما در فیفادی آینده ما قطعاً بازی تدارکاتی خواهیم داشت و مذاکرات را بر اساس نکات فنی سرمربی تیم ملی پیش می‌رود. هر زمان که زمان بازی با اروگوئه قطعی شد حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان آبان باید در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کند و فدراسیون فوتبال در تلاش است تا قبل از شروع این بازی‌ها ملی پوشان کشورمان چند بازی دوستانه انجام داده و با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام جهانی شوند.

کادر خارجی تیم ملی قراردادشان به دلار است

اینکه یک رسانه خارجی اعلام کرده قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران ۶۵۰ هزار یورو است را اصلا تایید نمی‌کنم، اما باید بگویم که بخشی از قرارداد کادر فنی تیم ملی که قبلا به صورت ریال بسته می‌شد هم اکنون به دلار تغییر کرده است. قرارداد‌های کادر فنی ایرانی به صورت ریالی بسته شده است، اما غیر ایرانی‌ها قراردادشان دلاری است.

دیروز فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های حاضر در جام جهانی قطر اعلام شد و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حقوق ۶۵۰ هزار یورو در سال، در رتبه بیست و سوم این لیست جای گرفته است.

فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با کی روش انجام نداده است

با کمال احترامی که برای کارلوس کی ر‌وش قائل هستم، اما تا امروز فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره و گفت و گویی با او انجام نداده است. به هر حال پیشنهاد و نظر‌ها از جا‌های مختلف زیادی برای ما می‌آید، اما آخرین تصمیم و نظر ما این است که اسکوچیچ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.

در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به میان آمده است و حتی گفته می‌شد برخی از نمایندگان مجلس مذاکراتی با این مربی پرتغالی داشته اند.


بيشتر بخوانيد


تنها ۲ باشگاه با موضوع سقف قرارداد‌ها مخالفت کردند

موضوع سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتر فوتبال توسط هیئت رئیسه سازمان لیگ مطرح شد و ۱۴ باشگاه هم تاکنون موافق این مسئله بوده‌اند. سازمان لیگ هم متشکل از باشگاه‌ها است و تا الان فقط ۲ تیم مخالفت کرده اند. در نهایت موضوع باید در هیئت رئیسه فدراسیون نظر داده شود، اما واقعاً هر چیزی باید یک حد وسط یا تعادل داشته باشد و همچنین باید در این حوزه به این موضوع توجه کرد تا حق کسی ضایع نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ تير ۱۴۰۱
هنوز در فکرم که این فدراسیون چرا خیلی محکم چسبیده به این مربی درجه چندم برای تیم ملی در جام جهانی
به نظرم این سرپرست فدراسیون در پی بردن. آبروی تیم ملی هست در آخر هم خیلی راحت تمام گندهارا گردن دیگران ومنتقدان میندازه
آخرین اخبار