مشکلات دستگاه‌های دولتی و واحد‌های تولیدی در اردبیل حل شود

استاندار اردبیل گفت: مشکلات دستگاه‌های دولتی و واحد‌های تولیدی در استان با اقدامات توافقی و بدون شکایت حل شود.

سیدحامد عاملی گفت: در صورتی که واحدی تولیدی مرتکب تخلف قانونی و غیرقابل اغماضی نشده باشد و فقط مشکل مالی و جریمه‌ای و یا مسائل این‌چنینی با دستگاه دولتی داشته باشد، باید نسبت به پیگیری و حل موضوع بدون شکایت اقدام شود.

استاندار اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی که واحدی تولیدی مرتکب تخلف قانونی و غیرقابل اغماضی نشده باشد و فقط مشکل مالی و جریمه‌ای و یا مسائل این‌چنینی با دستگاه دولتی داشته باشد، باید نسبت به پیگیری و حل موضوع بدون شکایت اقدام شود.

عاملی می‌گوید: توجه به تولید و تقویت این بخش از جمله اولویت‌های استان اردبیل برای رفع مشکلات اشتغال و رونق اقتصادی بوده و همه باید برای گره‌گشایی در این امر مهم همکاری کنند.

او ادامه داد: توجه به تأمین نیاز‌های خدماتی از جمله آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت برای واحد‌های تولیدی حائز اهمیت بوده و در صورتی‌که واحد‌ها در پرداخت هزینه‌های این خدمات دچار مشکل شوند، نباید خدمات قطع شود.

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های خدماتی در این مواقع باید جوانب را مورد بررسی قرار داده و موضوع را در ستاد تسهیل مطرح کنند تا راهکار مناسبی با همفکری اعضای ستاد اتخاذ شود.

عاملی می‌گوید: همکاری بانک‌ها، دستگاه‌های زیرساختی و شهرک‌های صنعتی در تسهیل روند فعالیت واحد‌های تولیدی، طرح‌های تولیدی در حال اجرا و در حال توسعه مورد تأکید بوده و تسریع در اقدامات ضروری است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست که دادستان مرکز استان، جمعی از مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها و سرمایه‌گذاران حضور داشتند، مشکلات بیش از ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در زمینه‌های تسهیلات، صدور پروانه، راه دسترسی، نیاز‌های زیرساختی و زمین مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های لازم اتخاذ شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.