مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق رشد ۸.۴ درصدی و جذب ۶۰ هزار میلیارد تومان سهم استان به راحتی محقق نمی‌شود و مسئولان استان باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند.

 فاطمه محمدبیگی در دومین نشست شورای اداری استان گفت: با توجه به اینکه استان قزوین در رتبه ۲۹ کشوری است تمام مدیران استان باید برای جذب اعتبارات استانی و ملی با وزرای مستقر در تهران رایزنی کنند.

در سفر رییس جمهور هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بودجه دریافت کردیم که معادل بودجه یک سال قبل استان قزوین بود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مساله محور به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند.

تحقق رشد ۸.۴ درصدی و جذب ۶۰ هزار میلیارد تومان سهم استان به راحتی محقق نمی‌شود و مسئولان استان باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند.

 امروز وقت سیاسی بازی گذشته و با توجه به اینکه قوای سه گانه در یک جهت هستند باید پرقدرت برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

در جنگ ترکیبی دشمن برای کاهش سرمایه اجتماعی، شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه در حوزه تنظیم بازار هستیم، اما هنوز موفق به مهار تورم و گرانی افسار گسیخته و جلب رضایت مردم نشده ایم.

 تشکیل پلیس امنیت اقتصادی برای تنظیم بازار بسیار کمک کننده است. مردم امروز برای تامین مایحتاج و تامین اجاره بهای بسیار سنگین، در تنگنا هستند.

 در حوزه همکاری با ارگان‌های خصوصی به ویژه شهرداری‌ها و دهیاری انتظار داریم استاندار همه مسائل را مدیریت کند و شاهد این نباشبم که بسیاری از این پروژه‌ها بر زمین بماند. یک واحد تجاری در جوار دروازه درب کوشک در حال لحداث است و اگر جلوی آن گرفته نشود به ناچار وزیر میراث فرهنگی در صحن مجلس باید پاسخگو باشد.

 از مسئولان و متولیان انتظار داریم برای حل مسائل و نهضت خدمت رسانی به حوزه‌های انتخابیه سر بزنند و به جای خودشان کارشناسی که هیچ اختیاری ندارد، اعزام نکنند. بازدید میدانی اثر فوق العاده‌ای در حل مشکلات زیرساختی مردم دارد و مسئولان اگر از این مناطق بازدید کنند قطعا در تصمیم گیری هایشان تجدید نظر خواهند کرد.

 همچنین درگیر معیشت مردم هستیم و به فکر ارتقای فرهنگی مردم نیستیم. زمینی که سال‌ها پیش باید در آن کتابخانه ساخته می‌شد توسط اداره کل راه و شهرسازی پس گرفته شده است و از مسئولان استان تقاضا می‌کنیم در این مسیر یاریگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.