مسی و رونالدو، ستاره هایی در انتهای مسیر

انتقال مسی به پاری سن ژرمن و رونالدو به منچستریونایتد مهر تاییدی بر پایان روز‌های درخشان دو ستاره فوتبال بود.

رسانه گاردین در گزارشی به آخرین وضعیت دو ستاره مطرح دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخته است.

دو فوق ستاره‌ای که به گفته این رسانه دیگر وارد مرحله افراط و تفریط در فوتبال شده اند درست مثل سال‌های اولیه شکل گیری فوتبال حرفه‌ای که فرمانروایان اروپایی با هزینه‌های بالایشان برای تیم‌هایی به دنبال موفقیت آن‌ها بودند. در زمان حال هم به نظر میرسد رونالدو و مسی وارد همین مسیر شده اند.

 

 

مسی و رونالدو / دو ستاره در انتهای مسیر

برای مثال کریستیانو خود میداند که به دنبال کسب تمام جام‌ها و مدال‌های ممکن فوتبال است، اما با برگشت دوباره اش به منچستر شاید این امکان در حال حاضر وجود نداشته باشد. صحبت از بازیکنی است که شاید بحث مطرح بودن بیشتر را در نظر دارد. چراکه او هرچقدر بیشتر مطرح شود درآمد ۲ میلیون پوندی اش از هر پست در فضایی مانند اینستاگرام بیشتر و بیشتر می‌شود.


مسی و رونالدو / دو ستاره در انتهای مسیر

این اتفاق همچنین برای مسی هم رخ داده است. انتقالی که مسئولان پاری سن ژرمن برای انتقال این بازیکن از بارسلونا به تیمشان رقم زدند جز شکست نبوده است و بیشتر چارچوب باشگاه را از لحاظ مالی و تیمی از بین میبرد. این دو بازیکن از این جهت مخرب شده اند که رونالدو از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی ۶ مربی و مسی ۵ مربی تغییر را دیده اند و شاید اگر به تیم دیگری هم بروند با مربیان بیشتر در زمان کم کار کنند، چراکه هیچ یک از این دو بازیکن نمی‌پذیرد که مربی برای او تصمیم بگیرد و خودشان می‌خواهند نقطه ثقل تیمشان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار