اعتصاب کارکنان پست در انگلیس در اعتراض به کمبود دستمزدها

حدود هزار و پانصد نفر از کارکنان شرکت پست در انگلیس در اعتراض به شرایط کاری و کمبود دستمزدها به اعتصاب ۲۴ ساعته دست زده‌اند.

به گزارش دیلی میل، در پی اعتصاب امروز شماری از اعضای اتحادیه ارتباطات در انگلیس، حدود نیمی از ۱۱۴ شعبه مهم شرکت پست در خیابان‌های اصلی محلات این کشور تعطیل شده اند.

قرار است در روز پنج شنبه این هفته، کارکنان ستادی شرکت پست و نیز کارکنان تدارکاتی این شرکت نیز در اعتراض به شرایط کاری و دستمزد‌ها اعتصاب کنند.

شرکت پست انگلیس اعلام کرده است در پی اعتصاب امروز، اگر چه ممکن است در انتقال بسته‌های پستی بزرگ مشکلاتی ایجاد شود، بیش از ۱۱ هزار دفتر پستی این شرکت، مشغول به کارند و در انتقال بسته‌های کوچک اختلالی ایجاد نخواهد شد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، مدیران شرکت پست نیز اعلام کردند در اعتراض به کمبود دستمزد و کاهش شمار کارکنان در این شرکت در ماه جاری میلادی اعتصاب خواهند کرد.

همزمان با افزایش کم سابقه مالیات‌ها و هزینه‌های زندگی انتظار می‌رود در آغاز فصل تابستان، بر شمار اعتصاب‌ها در این کشور افزوده شود. کارکنان راه آهن در انگلیس دو هفته پیش به مدت سه روز اعتصاب کردند و افزایش دستمزدها، متناسب با میزان تورم و توقف اخراج کارکنان را خواستار شدند.

انتظار می‌رود معلمان، پزشکان و پرستاران و ماموران جمع آوری و انتقال زباله نیز بزودی تهدید خود را در انجام اعتصاب عملی کنند، زیرا دولت هنوز به خواسته‌های آنان تن نداده است.

به تازگی بزرگ‌ترین تظاهرات ضددولتی سال‌های اخیر با حضور ده‌ها هزار نفری قشر‌های مختلف مردم انگلیس در خیابان‌های مرکزی لندن رقم خورد و در صدر تقاضا‌ها مطالبات اقتصادی بیان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کارمندان ایران همیشه نالان
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۰۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران ایکاش به جای سرک کشیدن به کشورهای دیگه یه مطلب در مورد کارمندهای کشور خودمون می گذاشتی که تورم 100درصدی ولی افزایش حقوق 10درصد
ایا میشه با حقوق 5میلیون تو این شرایط زندگی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار