استاندار آذربایجان غربی:

صندوق توسعه ملی برای تامین تسهیلات طرح‌های سرمایه گذاری آذربایجان غربی مساعدت کند

استاندار آذربایجان غربی گفت: نیازمند توجه و مساعدت صندوق توسعه ملی برای تامین تسهیلات طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان هستیم.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی اظهار به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف و علاقه مندی بسیاری از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در استان اشاره کرد.

او گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم است و برای این منظور نیازمند توجه مدیران صندوق توسعه ملی برای تامین تسهیلات مورد نیاز برای طرح‌های بزرگ هستیم.

معتمدیان ضمن معرفی طرح‌های اقتصادی استان به صندوق توسعه ملی، خواستار تامین تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه‌ای در استان در راستای رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی شد.

استاندار آذربایجان غربی با شاره به هدف گذاری رشد اقتصادی ۸ درصدی در کشور و به تبع آن در این استان می گوید: سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی تعیین شده برای استان که ۴.۵ درصد آن از طریق جذب سرمایه هدف گذاری شده است، زمینه برای توسعه استان فراهم می‌کند.

معتمدیان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان غربی، تسهیلات توسعه‌ای ویژه برای بخش اقتصادی استان مصوب شد که امیدواریم با جذب این تسهیلات و پرداخت به واحد‌های تولید و اقتصادی و سرمایه گذاران، شاهد شتاب بخشیدن به روند رشد و شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی نیز در این دیدار حمایت خود را از برنامه‌های توسعه‌ای استان آذربایجان غربی در قالب پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران اعلام کردند.

در این جلسه سه تن از سرمایه گذاران استان طرح‌های توسعه‌ای خود را ارائه و دستورهتی لازم برای ادامه مراحل قانونی در جهت پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به آن‌ها نیز صادر شد.

همچنین در این جلسه با دعوت محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی مقرر شد رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی با حضور در این استان، نشست‌های تخصصی با مدیران و فعالان اقتصادی و بانکی استان داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.