برگزاری سمینار رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی در کردستان

سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی روز پنجشنبه ۲۳ تیر با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری در سنندج برگزار می‌شود.

دبیر سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی گفت: این سیمنار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری کرد پرس، با هدف افزایش غنای علمی در حوزه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و بررسی آسیب‌های این حوزه روز پنج شنبه در سالن فردوسی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

منصور اولی گفت: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسئو لان مربوطه و همچنین ۲ پنل تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی با حضور استاتید کشوری و استانی است و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع رسانی انجام شده است.

او منصور ساعی، سیدحسن موسی چلک، آزاده سالمی، احمد امانی، جعفر عبدالملکی، مهدی دانش پور و مختار جعفری را از جمله ارایه دهندگان سخنرانی‌ها و مقالات علمی در این سمینار خواند و گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه‌ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه‌ریزی کرده است. 

دبیر سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی گفت: حوزه سواد رسانه‌ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تببین روشمند است و هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینکه فعالان مجازی و رسانه‌ای و همچنین جامعه شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی‌تر دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.