ایمنی مساجد و هیئت ها با نزدیک شدن ماه محرم بررسی می شود

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت:با توجه به فرا رسیدن ماه محرم،کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی از هیئت‌ها و تکایای زنجان بازدید می‌کنند.

امیرافضلی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم،کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی از هیئت‌ها و تکایای زنجان بازدید می‌کنند.

او می گوید: تا جایی که محدوده ایستگاه‌های آتش‌نشانی باشد تمام تکایا بازدید می‌شوند و لیستی از تاریخ بازرسی های انجام شده در اختیار مسئولان تکایا قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان بررسی و بازرسی سیستم‌های اطفایی، بازدید انشعابات گازی، بازرسی عوامل حادثه ساز محل، ورود و خروج عزاداران و بازرسی سیستم‌های اعلان از جمله موارد بازدید بوده است.

امیرافضلی گفت: امروز بازدید‌ها از مسجد جامع زنجان، امامزاده حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مجمع حیدریون و فاطمیون و ثارالله انجام شد.

او می گوید: در نقاط پرتردد شهر، اکیپ‌هایی از نیرو‌های آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی شهر را تحت کنترل قرار می‌دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: شهروندان در صورت حضور در اماکن مذهبی با مسوولان اماکن و نیرو‌های امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند.

امیرافضلی می گوید: برای شهروندان و مسوولان تکایا و اماکن مذهبی به منظور آشنایی بیشتر با چگونگی رعایت موازین ایمنی در ایام محرم دوره آموزش ایمنی به صورت وبینار توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار و توصیه‌ها و نکات ایمنی مربوط به این ایام نیز به صورت مجازی ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.