معرفی واقعه غدیر با تدوین برنامه های فرهنگی

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: یکصد عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی طی دهه امامت و ولایت در زیرکوه اجرا می شود.

اسماعیلی گفت: توجه و پرداختن به «جهاد تبیین» به منظور معرفی ابعاد عید غدیر و تدوین برنامه‌های متنوع فرهنگی یکی از ضروریات است.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان اجرا می‌شود.

او گفت: همزمان با آغاز این دهه بحث فضاسازی و تزئین سطح شهر و روستا‌های شهرستان و ادارات و نهاد‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: برگزاری مسابقه مفاهیم خطبه غدیر در فضای مجازی، برگزاری مسابقه «بچه‌های علوی»، برگزاری مسابقه هنری و شب شعر و بازخوانی غدیر در فضای مجازی و تبلیغات در اماکن عمومی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در زیرکوه است.

حجت الاسلام اسماعیلی در خصوص تعداد مبلغان فعال طی این دهه گفت: ۴۰ مبلغ در این دهه در شهرستان زیرکوه فعالیت خواهند داشت که ۲۰ نفر از مبلغان بومی و ۲۰ نفر غیربومی هستند.

او  با اشاره به اینکه جشن محوری عید غدیر در حسینیه حاجی آباد این شهرستان برگزار می‌شود،گفت: پنج کاروان شادی خودرویی در سطح شهر حاجی آباد به مناسبت عید غدیرخم راه اندازی خواهد شد.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه به اطعام غدیر اشاره کرد و گفت: در ۱۵ نقطه روستا‌ها و شهرستان ۲۰ هزار پرس غذای گرم به همت خیرین در راستای اجرای طرح اطعام غدیر توزیع خواهد شد.

او در پایان گفت: امروز غدیر محور تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دنیای اسلام است و این در سایه انقلاب اسلامی است که امروز در جهان اسلام نقش فاخری ایفا می‌کند و در سایه این انقلاب امیدواریم این جایگاه در آن اندازه مورد انتظار در جامعه بشری ارتقا بیابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.