پیام‌های دریافتی ۲۳ تیر ماه؛

گلایه از افزایش قیمت آب و کم شدن مبلغ واریزی یارانه تیرماه

پیام‌های رسیده در تاریخ دریافتی ۲۳ تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


گلایه از افزایش قیمت آب
سلام و وقت بخیر. درباره هزینه آب بها در کاربری‌های خانگی و غیرخانگی گزارش تهیه کنید. مبالغی که برای کاربری تجاری آمده بسیار بالا است.


تاخیر در تحویل خودرو به مادران دارای دو فرزند
سلام، طبق گزارش‌های پخش شده از تلویزیون خودرو‌های مربوط به طرح حمایت از جوانی جمعیت قرار بود کمتر از ۳۰ روز تحویل داده شود. این درحالی است که بیشتر عزیزانی که بیش از ۷۰ روز از ثبت نامشان و پرداخت وجهشان گذشته، ولی هنوز خودروی آن‌ها فاکتور هم نشده است. لطفا پیگیری کنید.


کم شدن مبلغ واریزی یارانه تیر ماه
دو ماه اردیبهشت و خرداد نفری ۴۰۰ هزار تومان یارانه می‌گرفتیم، ولی این ماه یعنی تیر به ما نفری ۳۰۰ هزار تومان یارانه دادند وگویا دهک بندی ما به طور ناگهانی تغییر کرده در صورتی که وضع مالی ما هیچ تغییری نکرده است. لطفا رسیدگی شود.


گلایه از سرقت کابل تلفن
حدودا یک ماه قبل، کابل و جعبه‌های تلفن داخل کوچه در اتوبان محلاتی به سرقت رفت و باعث قطعی یک ماهه خطوط تلفن شده است. علی رغم پیگیری‌های مکرر اهالی این محل، هیچ گونه پیگیری از سوی سازمان مربوطه صورت نگرفته است. لطفا گزارش میدانی تهیه کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام درمورد یارانه پرداختی مبنا درآمد ی نظر به تورم چگونه است لطفا پی گیری شود. برخی افراد خانوار درسایت بازبینی نیز اقدام نموده اند ومبلغ واریزی هم بعد از بازبینی قابل برداشت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد مبنا وشاخص پرداخت یارانه به خانوار باتوجه به تورم رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۵۶ ۲۴ تير ۱۴۰۱
منم همینطور. بارانه ۴۰۰ تومنی یه دفعه شد ۳۰۰ تومن. پیگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام درمورد مطللب عنوان شده درخصوص یارانه رسیدگی گردد برخی قشر جامعه وبازنشسته درسامانه بازبینی اقدام نموده و در اواخر اردیبهشت ماه پیامک مرحله دوم مبلغی واریز ولی مسدود و قابل برداشت نمی باشد .
آخرین اخبار