ارسباران سرزمین بکر و ناشناخته است

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ارسباران خصوصاً شهرستان‌های کلیبر، هوراند و خداآفرین دارای ظرفیت‌های بکر، دست نخورده و ناشناخته‌ای است که برای کشف این استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در تلاش هستند.

آقای حسین حاتمی در آیین افتتاح تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در شهرستان کلیبرگفت: باید از تمام ظرفیت‌های منطقه به نفع توسعه و پیشرفت استفاده کنیم و وجود شرکت تولیدی هوراند پلاستیک کلیبر یک پتانسیل مهم در تولید و اشتغالزایی در منطقه است که باید از سرمایه گذاران در این بخش تجلیل شود.

 

دشمنان نظام و انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم‌های و توطئه‌های فراوان سعی در سست کردن اعتقادات عقاید دینی و انقلابی مردم ایران داشتند، اما ملت ایران همچنان ثابت قدم و استوار در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده و مقابله می‌کنند.

 

 ملت ایران ریشه تاریخی داشته و با گذشت سال‌ها از فراز و نشیب‌های انقلاب از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه (دارو، مالی و غیره) همچنان با قدرت از این برهه‌ها و تحریم‌ها در حال عبور هستند.

 

ملت ایران به مدد مردان بزرگ که دل در گرو سرزمین خود داده و سرمایه خود را در خدمت به وطن، تولید، اشتغال و توسعه گذاشته است از تمام سختی‌ها عبور خواهد کرد.

 

 پتانسیل‌های منابع طبیعی، انسانی و چشم انداز شهرستان کلیبر را برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

 

آقای محمدرضا نجفی منش، ئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور نیز در این مراسم گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در صنعت خودروسازی ۷۰ درصد پیشرفت داشته در ادامه با رسیدن به ۹۰ درصد می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم.

در جریان تحریم‌ها اولین صنعتی که توسط آمریکا تحریم شد صنعت خودروسازی بود که نیازمند حمایت همه جانبه تولیدکنندگان داخلی برای رفع مشکل و گذشتن از تحریم‌ها داریم.

 

 

برچسب ها: صنعت ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار