پرداخت ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل روستایی اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از پرداخت ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد.

بهروز رحیم‌زاده گفت: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل تاکنون ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل می‌گوید: این تسهیلات به صورت طرح ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش در شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

رحیم زاده گفت: با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات این طرح به ۳ هزار و ۷۷۰ طرح اقتصادی، زمینه اشتغال برای ۶ هزار و ۷۰۰ نفر فراهم شد.

او می‌گوید: این طرح یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت گشایش امر اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اعطای تسهیلات باتوجه به رسته فعالیت‌های بومی استان و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت سه مرحله‌ای نیز هم‌زمان با اعطای تسهیلات انجام می‌شود.

رحیم زاده گفت: بیمه تأمین اجتماعی و بیمه اجتماعی روستائیان و کشاورزان ملاک اشتغال تعهدی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل بوده و نظارت کاملی بر تحقق اهداف اشتغال این طرح صورت می‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.