معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی:

فرهنگ عفاف و حجاب سپر ارزشمند برای زنان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی از فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان سپر ارزشمند برای زنان عنوان کرد.

جعفر ذوالفقاری ظهر یکشنبه در نشست مشترک با بانوان استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با تاکید بر اینکه فرهنگ عفاف و حجاب یک سپر ارزشمند برای زنان است، گفت:فرهنگ غربی از زن برهنگی خواسته و بی اخلاقی را در جامعه اشاعه می‌دهد و همواره در پی متزلزل کردن جایگاه زن در ایران اسلامی بوده است.

او با اشاره به نگاه تحقیرآمیزی که جوامع غربی به زنان دارند، گفت: حضرت امام خمینی (ره) جایگاه ویژه ای برای زنان در انقلاب اسلامی تعریف کردند و جایگاه والای زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی امروز باید به دنیا معرفی شود.

ذوالفقاری با یادآوری نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به جایگاه برجسته زنان، گفت: اگر زنان و نقش آفرینی‌های تاریخی آنها نبود، ما به دستاوردهای ارزشمند کنونی نمی‌رسیدیم و زنان شاغل و خدمتگزار در دستگاه‌های مختلف باید قدردان جایگاه والای خود باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با اعلام اینکه برهنگی با فرهنگ و مردم کشور ما سنخیت ندارد، گفت: در مقطع کنونی که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی در جامعه است، مردان و زنان ایران اسلامی رسالت تاریخی برای مقابله با توطئه‌ها بر دوش دارند.

او در ادامه، به شایستگی زنان کشورمان در مدیریت و خدمت به مردم اشاره کرده و گفت: آمارها روایتگر نقش آفرینی ارزشمند زنان در کشورمان بوده و این افتخار جمهوری اسلامی است که زنان در بسیاری از جایگاه‌ها از مردان بهتر عمل کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در پایان، با تاکید بر ارتقای جایگاه زنان از لحاظ کمی و کیفی در مجموعه دولت و وزارت کشور، گفت: از مشاوره بانوان در حوزه‌های مختلف استقبال کرده و مهارت آموزی و ارتقای علمی زنان مورد حمایت دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.