نگرانی تل آویو از قرارداد پهپادی ایران و روسیه

محافل و نظامیان رژیم صهیونیستی تایید کردند اگر فروش پهپاد ایرانی به روسیه صحت داشته باشد، این رژیم با تهدیدات جدیدی روبرست.

احتمال عقد قرارداد فروش پهپاد‌های ساخت ایران به روسیه و همچنین افزایش استفاده از این نوع هواپیما‌ها برای مأموریت‌های نظامی، محافل نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی عربی ۲۱، محافل نظامی صهیونیستی ضمن نگران کننده دانستن این قرارداد احتمالی، اعلام کردند این قرارداد بر آزادی عملکرد هواپیما‌های این رژیم در آسمان سوریه  تاثیر منفی خواهد داشت و این در حالیست که رژیم صهیونیستی پیش از این بدون هرگونه محدودیت و موانعی حاکمیت سوریه را نقض می‌کرد.

ران کوخامی، سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «امیدواریم تابستان آرامی داشته باشیم. اما مأموریت ارتش، آمادگی برای دفاع و حمله و فعالیت‌های اطلاعاتی است، زیرا در منطقه بسیار پیچیده‌ای هستیم به همین سبب به دفاع و حمله و جمع آوری اطلاعات امنیتی در همه جا ادامه می‌دهیم، هر چند خبر‌های رسیده از تهران و مسکو برای تل آویو نگران کننده است بخصوص که این خبر‌ها همزمان با سفر رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین روسای جمهور ترکیه و روسیه به ایران منتشر می‌شود.

از سوی دیگر ایتان بن الیاهو، فرمانده اسبق نیروی هوایی این رژیم در مصاحبه‌ای گفت: قرارداد تسلیحاتی احتمالی تهران و مسکو باعث نگرانی جدی در محافل ارتش شده است، هر چند ارتش اسرائیل سامانه‌های پدافند هوایی در اختیار دارد و نیرویی هوایی دارد که به سوریه حمله می‌کند که آخرین آن‌ها هفته گذشته بود که دو بار آنجا را با هماهنگی روسیه هدف قرار داد. این هم نوع دیگری از تهدیدات است که از آن اطلاع نداشتیم.»

این گزارش در پایان نیز می‎نویسد ارتش ایران روز جمعه گذشته از اولین ناودسته پهپادبر خود رونمایی کرد.

پیشتر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، با بیان آنکه ایران به زودی چند صد پهپاد به روسیه تحویل می‌دهد، مدعی شده بود: «اطلاعات ما حاکی از آن است که دولت ایران خود را آماده می‌کند، تا در فرصتی بسیار کوتاه، چند صد پهپاد و از جمله پهپاد‌هایی که قابلیت حمل سلاح داشته باشند را تحویل روسیه دهد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
اونا نگران بذل و بخشش اموال مردم ایران هستند شما نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ تير ۱۴۰۱
اونها نگران خودشون هستن ... شما چی نگران مردم خودتون هستید ؟ فقر داره بیداد میکنه یه نگاهی به آمار دزدی و بزه کاری بندازید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
داداش چیزی نمیدونی چرت نگو گرونی بدبختی ماله همه جای دنیاس از امریکا اسرائیل المان سوئد ... فقط امثال تو که تو ایران هستین جلو پای خودتونو میبینین من واسه کار به نروژ رفت و امد دارم فک میکنی اونجا گل و بلبله .ایران که تحریمه . چرا جاهایه دیگه تحریم نیست گرونیه نژادپرستیه کمبود سوخته کم بود مواد غذاییه . یه عمر کوری حالا یه دفعه سر تو از تو کفشت دربیار واقعیت دنیا رو ببین . از نگاه بی بی سی اونجا بهشته از نگاه کساییه میرن بپرس چطوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۸ تير ۱۴۰۱
حرف مفت نزن تو تا سر کوچتونم نرفتی،منم نروژ بودم بهشته مردمش هچکدوم از استرسا و دغدغه های مارو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
مرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۱۵:۵۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ تير ۱۴۰۱
وای وای وای!
روسیه اگر به ایران اس ۳۰۰ میده خودش اس ۵۰۰ داره. ما چی؟ پهپاد فوق پنهان کار با رادارهای مرز علمی و سقف پروازی بالاتر از آنچه به برادران روس دادیم داریم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۸ تير ۱۴۰۱
نابودی رژیم پلید صهیونیستی نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۸ تير ۱۴۰۱
نیرویی هوایی دارد که به سوریه حمله می‌کند که آخرین آن‌ها هفته گذشته بود که دو بار آنجا را با هماهنگی روسیه هدف قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۴۰۱
به امید رونمایی از دهها و صدها ناو پهپادبر و گشت زنی همیشگی و مدام ناوهای پهپاد بر ایران در سراسر اقیانوسها و آبها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۸ تير ۱۴۰۱
زمان مثل باد می گذرد، حمله به اسرائیل باید قبل جنگ روسیه می بود. یک دانه تا پوسته خود و زمین نشکافد بزرگ نمی شود. تعجبم اینهمه ترور اینهمه دسیسه اینهمه دشمنی واضح ... چطور هنوز بهانه برای جنگ با اسرائیل پیدا نشده است. این جنگ پنهان خیلی وقت شروع شده که بسیار لطماتش بدتر از جنگ واقعی بوده است. موقعیت بسیار عالی است، روسیه با اروپا درگیر جنگ است. موشک باران اسرائیل کلید حل ماجراست و در صورت مداخله آمریکا انهدام ناوهاش از منطقه خلیج فارس. با چه سرعتی می خواهد آمریکا تجدید نیرو مجدد در خلیج فارس کنه؟ طمع روسیه به چند کشور اروپایی مجاور اکراین در شرایط فعلی امکان تجدید قوا را برای آمریکا به صفر می رسانه. این موقعیت طلایی در صورت اتمام جنگ روسیه تمام میشه. شجاعت مانع ذلت است و جنگ غیر قابل تغییر را باید جنگید نه سرگرم توافق هسته ای شد. زمان از دست داد، ایجاد امید واهی در مردم کرد. این جنگ را سال هاست در پشت پرده اسرائیل و سایرین در همه ابعاد علیه ما شروع کردند. امام حسین در راه حق جنگید و با شجاعت نگذاشت دین خدشه دار شود. قطعا در این جنگ حمایت امام زمان همراه است. ولی ننگ و تحقیر قابل پذیرش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ تير ۱۴۰۱
باشه،خوبه فرمون دست امثال تو نیس،حمله پیش دستانه ایران به اسرائیل اسمش شجاعت نیس حماقته،کسایی که تو این زمینه تصمیم گیری میکنن هیچ وقت نمیان بهانه دستِ اروپا و امریکا بدن،حتی اسرائیلم میدونه در صورت حمله به ایران،جامعه جهانی حق پاسخ متقابل رو برای ایران محفوظ میدونه،به وقتش...
توام خودت بیا برو پایین سرم درد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۳۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
جنگ تهاجمی اجازش فقط دست امام معصومه و بس. تو امام معصومش رو بیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۸ تير ۱۴۰۱
حتما پیش روانپزشک برو .. تو نه تنها برای جامعه که برای خودت هم خطرناکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۸ تير ۱۴۰۱
رژیم غاصب که همیشه به آسمان سوریه تجاوز میکرد لا اقل امنیت آسمان خودش هم با این پهپادهای روسی و یا سوری و مقاومت تهدید شوند تا دست از تجاوزگری و دخالت کردن درباره برنامه اتمی ایران بردارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۸ تير ۱۴۰۱
وضعیت داخل پکیده هست خارج هم چنگی به دل نمیزنه. اونوقت اونا میگن ما تکیم تو دنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۸ تير ۱۴۰۱
خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۱
زدی تو خال دمت گرم
آخرین اخبار