واکنش قاسمپور به خبر استعفای دسته جمعی/ اسکوچیچ ماند که کمیته فنی برود؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به خبر استعفای اعضای این کمیته واکنش نشان داد.

در حالی که اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال مدتی پیش صلاحیت اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی فوتبال تایید نکردند اما در جلسه مشترک این کمیته با اعضای هیئت رئیسه رای به ابقای اسکوچیچ داده شد و همین موضوع باعث ناراحتی اعضای کمیته فنی شد.  

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اعضای هیئت رئیسه در حیطه اختیارات خود نظر ما را  لغو کردند و  آنها  تصمیم  گرفتند که اسکوچیچ را در سمتش ابقا کنند.

قاسمپور درباره احتمال استعفای اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر صحبتی در این باره نمی کنم و وضعیت ما هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۵:۰۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
بودن شما هم هیچ سودی برای فوتبال این کشور نداشت خدا کنه رفتن شما بصورت دسته جمعی نفعی برای این فوتبال داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۲۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
درود بر شما حرف درست و منطقی زدید واقعا این آقای استیلی هر تیمی رفته به غیر از خراب کاری چیزی نداشته موندم این ادم بدرد نخور را چرا نمیذارن کنار
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۲:۰۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تمام این جریانات خالہ زنکی از زمان آوردن آقای استیلی بوخود آمد و از اول معلوم بود کہ ھدف از آمدن استیلی جہ بودہ ۔آقای اسکوچیچ بزرگترین اتفاق،کہ ھمان حضور در جام جھانی بود را رقم زد ۔میشہ بفرمایید ھنر استیلی چی ھست ؟ آیا زدن یک گل بہ آمریکا آنھم بصورتی ناخواستہ و تصادفی باید اینقدر مھم باشد کہ سرنوشت تیم ملی در این دورہ روی لج و لجبازی حمید استیلی ورفقایش بہ اینجا برسد ؟ لطفآ امٹال استیلی ھا را از فوتبال ملی دور کنید تا ھمین زمان اندک ھم از دست نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
آمدنتان ضایعه دیر رفتنتان مصیبت وزود وقطعی بودن ،نبود شما ها نعمته با نیامدنتان خوشحالمان کنید
آخرین اخبار