مراسم بزرگداشت ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم عصر روز گذشته در موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مهمان کسانی هستیم که پدرشان برای دفاع از این حریم به میدان شتافتند و این شهدا در دورانی که رفاه‌زدگی اوج گرفته است از جان خود گذشتند و امروز افتخار این را داریم که در خدمت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم باشیم.

سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اگر صالحان بر مردم حکومت کنند هرروز برای ما عید غدیر است و اگر یاد و خاطره شهدا را با اخلاق، رفتار و عمل صالح به مردم نشان دهیم شهدا به خصوص شهدای دفاع از حرم از ما راضی خواهند بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدای مدافع حرم برجستگی خاصی نسبت به دیگر شهدا دارند، زیرا نه تنها هجرت کردند بلکه فراتر از مرز‌های خودی رفتند و به دفاع از حرم آل الله پرداختند که بسیار حائز اهمیت است. این مهاجرت رزمندگان و شهدا نصیب هرکسی نمی‌شود و مسیری خالصانه و صادقانه باید طی شود و مختص کسانی است که آشکار و پنهانشان یکی بوده و صادقانه عمل می‌کنند.

در این جشن تولد که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار