اعزام مشمولان وظیفه عمومی در مرداد ماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: کلیه مشمولانی که برگه آماده به خدمت خود رادریافت کرده اند، در تاریخ یکم مرداد ماه اعزام می‌شوند.

سرهنگ عباسی گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت خود را به تاریخ مرداد ماه امسال دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ، برگه معرفی نامه را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

او با بیان اینکه این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم مرداد ماه در مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند افزود: مشمولان اعزامی بایستی کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند همچنین اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی زنجان فرماندهی انتظامی زنجان  ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و بر اساس ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ عباسی گفت: متقاضیان می توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.