گودهای پرخطر تهران ایمن سازی شود/ ایمن سازی گود برج میلاد تا یک سال آینده

بازرس کل امور شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشوربا اشاره به خطرات جانی و مالی این گودها برای شهروندان، هشدار داد در صورت عدم اقدام به موقع، با متخلفین و مقصرین موضوع برخورد قاطع خواهد شد.

بنابر اعلام سازمان بازرسی کل کشور، گود برج میلاد با مساحت ۴۳ هزار مترمربع و عمق ۳۰ مترمربع یکی از پرخطرترین و بحرانی‌ترین گودهای تهران است که سازمان بازرسی کل کشور بارها نسبت به این موضوع به نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران، سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان پدافند غیرعامل هشدارهای لازم را داده است و پیرو آخرین مکاتبات بهمن سال ۱۴۰۰ سازمان بازرسی کل کشور، پروژه ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد که طبق بازدید صبح امروز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور مشخص شد پروژه در پیشرفت حدود ۱۵ درصدی قرار دارد و تا یک سال به طول خواهد انجامید.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور در ادامه از گودهای «ایران‌زمین» و «دریا» که موجب نارضایتی عمومی شهروندان منطقه ۲ تهران شده، بازدید کرد و بر ایمن‌سازی هر چه سریع‌تر این گودها تأکید کرد.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر شناسایی اماکن ناایمن و گودهای پرخطر اعلام کرد که این موضوع در دستور کار بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار گرفته است که بعد از شناسایی این موارد مکاتبات لازم با شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است.

وی بر ایمن‌سازی اماکن ناایمن و گودهای پرخطر در تهران تاکید و هشدارهای لازم را ارائه کرد.

مهرورز با اشاره به خطرات جانی و مالی این گودها برای شهروندان، هشدار داد در صورت عدم اقدام به موقع، با متخلفین و مقصرین موضوع برخورد قاطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.