مأموریت ویژه برای اتمام طرح هلال بیرجند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از مأموریت ویژه این حوزه برای اتمام طرح هلال بیرجند تا پایان آبان امسال خبر داد.

عباس زاده در جلسه بررسی مشکلات طرح تجاری هلال بیرجند که با حضور معاون فنی و اجرایی شرکت سرمایه گذاران هلال احمر ایران برگزار شد، گفت: استاندار خراسان جنوبی به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مأموریت داده که مشکلات بر سر راه اتمام طرح تجاری هلال بیرجند را مدیریت کند تا شاهد بهره برداری این طرح در آبان امسال باشیم.

او افزود: نگاه تیم مدیریتی فعلی هلال نیز نشانگر آن است که خود آنان نیز به کم کاری‌های مدیریتی گذشته معترض و معتقدند.

عباس زاده با اشاره به نقش بی بدیل هلال احمر در حوادث مختلف، به ویژه حادثه قطار مسافربری مشهد –یزد و موارد مشابه و ورود تمام قد این مجموعه در عرصه خدمت گذاری، اظهار کرد: این طرح باید هر چه سریعتر به اتمام برسد تا نگاه به این مجموعه خدوم حفظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای این طرح دهه دوم عمر خود را  تجربه می‌کند و سرمایه گذاران به این مجموعه اعتماد کرده اند.

او ادامه داد: اجرای این طرح تحت هیچ عنوان نباید متوقف شود و مزایده پارکینگ نیز باید توسط شهرداری تا ده روز آینده برگزار شود.

عباس زاده گفت: رایزنی‌های لازم درخصوص فصل مشترک و موضوع اختلاف حقوقی پیمانکار و کارفرما، با اولویت رفع توقیف مصالح و وسایل داخل کارگاه با دستگاه قضا مطرح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت سرمایه گذری هلال باید ظرف مدت یک هفته نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط تا پایان سال اقدام کند.

او ادامه داد: چنانچه در زمینه گازرسانی، انتقال آب، برق و هزینه‌های شهرداری مشکلی در روند اجرای طرح وجود دارد، معاونت هماهنگی امور عمرانی پیگیری‌های لازم را تا رفع مشکل انجام می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار