اعتراف رژیم صهیونیستی به استفاده هدفمند از پهپاد‌های مسلح

رژیم صهیونیستی که مدعی بود پهپاد مسلح در اختیار ندارد و اخبار مربوط به آن را سانسور می‌کرد، به داشتن و استفاده از این ابزار‌های تهاجمی اعتراف کرد.

یک مقام رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم، سانسور اخبار نظامی درباره استفاده از پهپاد‌های مسلح را لغو کرده و با اعتراف به اینکه نیرو‌های مسلح این رژیم ، هواپیما‌های تهاجمی بدون سرنشین دارند و از آن‌ها استفاده کرده اند، به یک راز آشکار پایان داد.

به گزارش رویترز، فلسطینی‌ها پیش‌تر گفته بودند رژیم اشغالگر از پهپاد‌های مسلح در کشتار‌های هدفمند در غزه و کرانه باختری اشغالی استفاده می‌کند. اما سران رژیم از تایید این اخبار سر باز می‌زدند. افزون بر این، تا پیش از این، رژیم هرگونه انتشار اخبار در این مورد را ممنوع کرده بود.

در بیانیه این رژیم آمده است که پس از بررسی موضوع، «مشخص شد که هیچ مانعی برای انتشار استفاده ارتش اسرائیل از پهپاد‌های مسلح به عنوان بخشی از فعالیت‌های عملیاتی آن وجود ندارد».  با این حال یک افسر ارتش گفت در حالی که ممنوعیت عمومی برای گزارش وجود پهپاد‌های مسلح برداشته شده است، گزارش جزئیات یا عملیات خاص فنی همچنان باید قبل از انتشار مورد تایید قرار بگیرد.

افزون بر فلسطین، گزارش‌های خبری بین المللی متعددی تا کنون به حمله پهپاد‌های رژیم به اهدافی در لبنان و سوریه اشاره کرده اند. این اخبار هرگز به طور رسمی توسط رژیم صهیونیستی تایید نشده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار