ایمانیه دستور داد

برای آزاد سازی حریم رودخانه رودبال اقدام شود

استاندار فارس گفت: با توجه به گلایه برخی از ساکنان روستا‌های این منطقه مبنی بر تصرف غیرقانونی حریم رودخانه، چنانچه این موضوع توسط کمیته کارشناسی به اثبات برسد، این حریم تا پایان شهریورماه امسال باید رفع تصرف شود.

استاندار فارس به جاری شدن سیل در شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به گلایه برخی از ساکنان روستا‌های این منطقه مبنی بر تصرف غیرقانونی حریم رودخانه، چنانچه این موضوع توسط کمیته کارشناسی به اثبات برسد، این حریم تا پایان شهریورماه امسال باید رفع تصرف شود.

او گفت: وقوع سیل در این مناطق به شکل غیر مترقبه پیش آمده و آب قابل توجه و حجیمی که از سمت شهرستان نی ریز روان شده و به سمت شهرستان استهبان حرکت کرده، مشکلاتی را برای برخی شهروندان که در بستر رودخانه رودبال مشغول تفریح بوده اند، ایجاد کرد.

استاندار فارس گفت: کسانی که عمدتا از اهالی مناطق و شهر‌های دیگر برای تفریح به این شهرستان آمده و در کنار رودخانه اسکان کرده بودند در جریان وقوع این سیل دچار حادثه شدند.

دکتر ایمانیه گفت: تاکنون اجساد ۲۲ نفر پیدا شده و ۱ نفر دیگر نیز مفقود هستند که ۵۵ گروه امدادی و مردم مشغول تجسس می‌باشند.

او گفت: از فرمانداران خواسته شده که خانواده‌هایی که در اثر این سیل عزیزان خود را از دست داده‌اند و از لحاظ روحی دچار آسیب شده اند؛ مورد حمایت‌های لازم قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار