کشف ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان کشف شده است.

وی ادامه داد: با استقرار و کنترل محور‌ها و همچنین پاکسازی ۲۲۳ منطقه آلوده، در مجموع ۲ تن و ۷۰۰ کیلو انواع موادمخدر در تیرماه امسال  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص ۳۱ سوداگر مرگ دستگیر، ۴۰ دستگاه خودروی سواری و ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند، عنوان کرد: در این راستا ۸۰۸ خرده فروش موادمخدر در سطح استان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرحیدری با اعلام آمادگی پلیس در خصوص مشاوره به معتادان برای بازپروری و درمان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش توزیع موادمخدر صنعتی و توطئه بیگانگان، خانواده‌ها و جوانان باید بیش از پیش هوشیار باشند و در صورت مشاهده استعمال و خرید و فروش موادمخدر، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ یا ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.