حماس: تلاش اشغالگران برای بازیابی اعتبار خود در نابلس شکست خورد

جنبش حماس از مقابله قهرمانانه مبارزان فلسطینی در یورش بامداد امروز نیرو‌های اشغالگر به نابلس و قباطیه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی الرساله نت، «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مقابله قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جریان یورش بامداد امروز نیرو‌های اشغالگر به شهر‌های کرانه باختری اشغالی به ویژه نابلس و قباطیه و شهید و زخمی شدن شماری از مبارزان، تمجید و قدردانی کرد.

سخنگوی حماس گفت: اشغالگران به شهر‌های فلسطین یورش بردند و مردان و قهرمانان کرانه باختری برای دفع تجاوزات در مقابله با آنان ایستادند.

برهوم تاکید کرد شهر‌های فلسطین با رشادت و مقاومت مردم ما در جنین و نابلس، برای ورود اشغالگران ممنوع است.

او افزود: صهیونیست‌ها در یک بحران امنیتی و سیاسی قرار دارند و نمی‌توانند مقاومت را که روز به روز در حال تقویت است، کنترل کنند. تلاش اشغالگران برای بازیابی اعتبار خود در نابلس پس از مقابله با یورش‌های آن‌ها به مقبره حضرت یوسف (ع)، در مقابل دلاوری‌های رزمندگان مقاومت به شکست انجامید.

همچنین عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس به مردم فلسطین و جوانان مقاومت که با قاطعیت و با قدرت تمام با هجوم رژیم صهیونیستی به شهر نابلس مقابله کردند، تبریک گفت.

القانوع افزود: درگیری‌ها در شهر نابلس و پاسخ مردم به اشغالگری صهیونیست‌ها با روحیه رزمی بالا، نشان از رشادت و توانایی مردم ما برای ادامه انقلاب و مبارزه روزافزون خود با اشغالگران صهیونیست است.

او تاکید کرد: این درگیری‌ها ثابت می‌کند که انقلاب مردم ما تا نابودی اشغالگران متوقف نخواهد شد و نابلس، جنین و تمامی شهر‌های کرانه باختری شکست ناپذیر خواهند ماند و به مقاومت خود تا خنثی کردن اهداف اشغالگران و بیرون راندن آنها از همه سرزمینهایمان ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار