اولین دوره از مسابقات فوتسال جام کارگران تفت به کار خود پایان داد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، گفت: اولین دوره از مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت، با حضور ۹ تیم به کار خود پایان داد.

محمدرضا فلاحتی گفت: ورزش کردن چه در سطح قهرمانی و چه در سطح همگانی همواره برای جامعه شریف کارگری از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر تامین نشاط، باعث تندرستی کارگران نیز می‌شود.

او گفت: یکی از وظایف مدیریت اجتماعی این اداره کل فراهم کردن شرایط برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه جامعه کارگری است که اجرای پویش دوشنبه‌های ورزش کارگری در شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی یکی از این برنامه هاست؛ نیروی انسانی یک سرمایه ارزشمند برای رسیدن به اقتصاد پویا است که برای صیانت از آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گفته فلاحتی در روز پایانی این مسابقات و در دیدار رده بندی تیم‌های یزد سرام و نوین سرام روبه روی هم صف آرایی کردند که در این دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر سه پایان یافت تا جدال صنعت کاشی را تیم یزد سرام به نفع خود رقم زد و بر سکوی سومی رقابت‌ها ایستاد.

او گفت: در بازی پایانی دو تیم پردیس نیر و سنوپارس که با شکست رقیبان خود پای به فینال گذاشته بودند برای کسب جام اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت روبروی هم قرار گرفتند که تیم پردیس نیر با کسب پیروزی چهار بر یک در این مسابقه به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

گفتنی است اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت با حضور ۹ تیم همزمان با دهه امامت و ولایت و به یاد شهدای کارگر و با همکاری هیات ورزش کارگری و هیات فوتبال شهرستان برگزار و حامی این رقابت‌ها نیز گروه صنعتی پردیس نیر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار