دستیار وزیر فرهنگ خبر داد؛

ساخت اثر فاخر نمایشی با موضوع «مباهله»

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت اثر فاخر نمایشی با موضوع «مباهله»، به مناسبت بزرگداشت واقعه مباهله خبر داد.

محمود شالویی گفت: از آنجا که این مناسبت بزرگ تاریخی که از جلوه های عظمت خاندان عصمت و طهارت (ع) است به سبب غفلت در سال های گذشته و نیز فاصله زمانی اندک با عیدسعید غدیرخم و ایام محرم و تحت الشعاع قرار گرفتن آن، کمتر در کانون توجه قرار داشته است، سعی شد با تشکیل ستادی در این خصوص با حضور نمایندگانی از بخش های مختلف وزارت ارشاد، برنامه‌ریزی و اقداماتی برای سال جاری و سال های آینده در این خصوص صورت پذیرد.  

 
شالویی به انتشار یک ویژه‌نامه مطبوعاتی با موضوع گرامیداشت روز مباهله اشاره کرد و گفت: با مشارکت معاونت امور مطبوعاتی، ویژه نامه 16 صفحه‌ای ضمیمه روزنامه «جام جم» در تاریخ یکشنبه 2 مرداد ماه منتشر و به همراه این روزنامه توزیع شده است. 
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از اجرای چند برنامه مسجد محور از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و برگزاری مسابقات محتوایی ویژه پیامکی با موضوع مباهله و دعوت همگانی برای قرائت دعای مباهله به صورت همزمان در شب مباهله از مساجد سراسر کشور را ازجمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد عنوان کرد. 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار