ثبت نام بیش از هزار و ۷۰۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:هزارو۷۷۳ متقاضی جدید تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی ثبت نام کردند.

 

قاسم قاسمی گفت: هزار و ۷۷۳ متقاضی جدید تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی ثبت نام کردند که این متقاضیان در مرحله تایید استعلام توسط وزارت راه و شهرسازی هستند.

او گفت: تاکنون ۱۵ هزار واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در استان شروع کردیم و ۶هزار و ۱۱۲ واحد در مرحله فنداسیون در دست اجرا داریم و مابقی واحد‌ها در مرحله اخذ پروانه است.

قاسمی گفت: تامین زمین برای کلیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده است و دو هزار واحد نیز از واحد‌های مسکن مهر نیمه تمام که پیشرفت صفر تا ۱۵ درصد داشتند جهت تسریع در احداث به نهضت ملی مسکن تبدیل کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این مرحله از ثبت‌نام در شهر‌های دارای ظرفیت در برخی استان‌ها نام‌نویسی می‌شود که در استان خراسان شمالی اکثر شهر‌ها دارای ظرفیت خالی است، لذا متقاضیان می‌توانند جهت نام‌نویسی به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

 فاز هفتم ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده که در این مرحله صرفا امکان ثبت‌نام در شهر‌های دارای اراضی مازاد بر تعداد متقاضیان حائزشرایط مراحل قبل وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.