آمار جدید بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری منتشر شد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری آمار جدید بیماری کرونا در استان را در سومین روز از مردادماه ۱۴۰۱ منتشر کرد.

دکتر احمدی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۲ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش ۱۶۰ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۴۰ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

هم اکنون ۱۳۷ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۹۵ نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.


بیشتر بخوانید


در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۸۵۳ نفر رسید.

هم اکنون هشت نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های شهرکرد، اردل، فارسان و کیار در وضعیت رنگ بندی قرمز و شهرستان بروجن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سامان، بن، خانمیرزا، لردگان و کوهرنگ در وضعیت زرد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.