دستگیری ۳۲۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در استان اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۳۲۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در طرح ۳ روزه پاکسازی نقاط آلوده در استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت گفت: طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۳ روز در سراسر شهرستان‌های استان اصفهان اجرا شد که در این طرح ۳۲۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در طرح مذکور از ۱۷۰ منزل و مکانی که به محل خرید و فروش و مصرف مواد تبدیل شده بودند بازدید به عمل آمد و در این رابطه ۱۵۱ خرده فروش مواد افیونی به همراه ۶ نفر که در امر قاچاق مواد مخدر فعال بودند دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از جمع آوری ۱۷۵ معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: در بازرسی از محل‌های مصرف مواد مخدر ۷۴ کیلو و ۹۴ گرم مواد مخدر به همراه ۲۳۶ عدد قرص و شربت متادون، یک قبضه اسلحه و آلات و ادوات مصرف و توزیع و بسته بندی مواد مخدر کشف و ۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به تداوم این گونه اقدامات و طرح‌ها گفت: طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و قاچاچیان مواد مخدر پس از بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان در محلات آلوده شهرستان‌ها اجرا می‌شود و از شهروندان هم می‌خواهیم به منظور مشارکت در طرح‌های پلیس هرگونه خرید و فروش و مصرف مواد در محله خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع ماموران ما برسانند و مطمئن باشند که موضوع از طریق کارشناسان این پلیس بررسی و رسیدگی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.