ارائه خدمات پلیس راهور اصفهان به صورت آنلاین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از خدمات آسان، سریع و هوشمند به مردم شامل تعویض پلاک، ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و رسیدگی به اعتراضات به صورت آنلاین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور کاهش هزینه و وقت مردم تعدادی از خدمات خود را به صورت آسان، سریع و هوشمند ارائه می‌کند، گفت: در حال حاضر برخی از خدمات همچون تعویض پلاک، ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، رسیدگی به اعتراضات به صورت هوشمند و اینترنتی انجام می‌شود.

وی افزود: رویکرد پلیس راهور فراجا این است که مردم بتوانند با کمترین هزینه و بدون مراجعه حضوری به مراکز این پلیس خدمات خود را دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با معرفی اپلیکیشن «پلیس من» گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور شامل استعلام نمره منفی، استعلام خلافی وسیله نقلیه، ثبت نام ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، ثبت نام نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک و سایر خدمات بهره‌مند شوند.

سرهنگ محمدی با اشاره به کاهش مراجعات مردمی و برچیده شده صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک با راه اندازی ثبت نام نوبت دهی اینترنتی گفت: افرادی که قصد تعویض پلاک خود را دارند می‌توانند در اپلیکیشن پلیس من به بخش ثبت نام نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مراجعه و مدارک خود را اسکن کرده و تمام کار‌های مربوطه را در این سامانه انجام دهند و فقط برای دریافت پلاک خود در ساعت، روز و تاریخی که خودشان انتخاب می‌کنند به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اخیراً با تلاش کارشناسان پلیس راهور فراجا ترخیص وسایل نقلیه نیز به صورت اینترنتی فراهم شده است، گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آن‌ها به علت تخلفات رانندگی توقیف گردیده و فاقد دستور قضائی است می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» و یا وبسایت «راهور ۱۲۰» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله خود در تمام ساعات شبانه روز اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه روند هوشمند سازی در پلیس راهور فراجا با قدرت و شتاب بیشتر در حال انجام است، گفت: اقدامات بیشتری در راستای ارائه خدمات آسان، سریع و هوشمند به مردم در دست اقدام است که متعاقباً این خدمات را به مردم معرفی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۵۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام من ۸ روزه فک پلاک کردم هنوز پلاک برام نیومده ماشینم بدون پلاک هست کجا پیگیری کنم