اجرای طرح ساماندهی متکدیان در شهرکرد

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی اجرای طرح ساماندهی متکدیان از ابتدای تابستان به‌صورت جدی در حال اجرا است.

آقای ایازی با بیان اینکه از ابتدای تابستان تاکنون طرح ساماندهی متکدیان در چهار مرحله اجرا شده است، گفت: متکدیانی که جمع‌آوری می‌شوند به دستگاه‌های متولی نظیر کمیته امداد و بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: اگر در بین این افراد، کسانی حضور داشته باشند که از بضاعت مالی مناسب برخوردار باشند جهت رسیدگی به پرونده تخلفشان به دستگاه قضا ارجاع داده می‌شوند.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بیان کرد: افراد آلوده به موادمخدر نیز براساس قانون به بهزیستی و سپس با حکم دستگاه قضا به کمپ اجباری ترک اعتیاد انتقال داده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ایازی ادامه داد: گروه سازماندهی شده و گشت اورژانس اجتماعی به‌طور میانگین هفته‌ای یک‌بار در ساعات مختلف در سطح شهر حضور خواهند داشت و در خصوص جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام خواهند کرد.

وی گفت: در اجرای این طرح دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عمل آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.