ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ پنل خورشیدی در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ پنل خورشیدی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد.

هنری در همایش دوره توانمندسازی تسهیلگران صندوق‌های قرض الحسنه، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی و مسئولین بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: باهدف توانمند سازی فعالان اقتصاد مقاومتی و مسئولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها و جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی همایش دو روزه‌ای با حضور نفر۱۳۰ در بیرجند برگزار شد.

او افزود: بیش از ۴۷۸ صندوق قرض الحسنه در روستا‌ها و مناطق مختلف با محوریت مساجد تشکیل شده و تمام فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف با پشتیبانی از این صندوق‌ها انجام می‌شود.

هنری اظهار کرد: امسال هم در قالب تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ در سطح استان ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مجموعه بسیج سازندگی اختصاص پیدا کرده و برنامه ریزی برای اجرای این طرح و هدایت هدفمند این تسهیلات در قالب این نشست دو روزه دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در قالب طرح مشترکی که با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان باهدف ایجاد، تهیه و نصب پنل‌های خورشیدی در سطح استان انجام شده سهمیه ۲ هزار و ۹۰۰ پنل خورشیدی به استان اختصاص داده شده است.

او گفت: برای هر پنل ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده که با اولویت مناطق محروم و روستایی پیش بینی شده و محدودیتی برای واگذاری وجود ندارد.

هنری تصریح کرد: پارسال بیش از ۳۰ نمایشگاه صندوق‌های قرض الحسنه بخشی، شهرستانی و استانی برگزار شده که امسال نیز برگزاری این نمایشگاه‌ها در برنامه است.

او از برگزاری همایش بزرگ جهادگران در شهریور امسال در فردوس خبر داد و افزود: ۱۳ شهریور که سالروز سفر جهادی مقام معظم رهبری در سال ۴۷ به فردوس است همایش بزرگ جهادگران کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار