ماجرای تخریب ویلاهای چهارباغ کرج چه بود؟ + فیلم

فردی با خریداری ۳۲ هزار متر در چهارباغ با طرح این ادعا که قصد دارد در این زمین‌ها مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی بسازد، از میراث فرهنگی مجوز ساخت دریافت می‌کند.

بعد از مدتی، این فرد با تفکیک زمین‌های دریافتی و قطعه بندی آن نسبت به فروش زمین و ساخت ویلاهای شخصی در آن اقدام و در قالب ۲۴ ویلا دست به ساخت شهرک خصوصی می‌زند؛ساخت شهرک مسکونی در زمین های ۱۰۰ ساله و باغات چهارباغ منجر به اعتراض مردم شده و با ورود دادگستری به موضوع نسبت به تخریب ویلاهای ساخته شده، اقدام شد.

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
اگر این طور بوده که شخصی که این کا رو کرده جریمه کنید نا از این غلطها و زرمگ بازی ها در نیاورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
لطفا حق گمرک را از روی ماشین حذف کنید ، به ملت رحم کنید ، بگذارید ملت این اخر عمری سوار ماشینهای خوب شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
همش سرکاری به خاطر اینکه اینا میتونن از طرق مختلف ساخت و سازو قطعه بندیو ببینن
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
دستتون درد نکنه بی زحمت تو کلاک پایین بعد امام زاده یه سر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
مگه یه شبه ویلا ساخته میشه ؟؟؟آیا نمیشد موقع شروع احداث جلوش رو گرفت ؟؟؟مسئولینی که بازدوبند این داستانها رو درست میکنن باید پاسخگو باشن
Germany
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
من به عنوان یک شهر وند از شما سپاسگزارم خدا قوت و خسته نباشید به نیروهای خدوم دادگستری در صورت امکان به باغی در خیابان آزادگان چهار باغ هم رسیدگی و اطلاع رسانی شود در صورت امکان سپاس بیکران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
افرین به قوه قضاییه خسته نباشید
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
یکی ار این باغها هم د خیابان آزادگان چهار باغ است که داخلش ۲۵تا ویلا درست کرده دیوارهای بلند ۵متری دور باغ کشیده و ساخت و ساز کرده نمیدانیم با چه مجوزط
Sweden
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
احداث ویلا های شخصی با کلک و حقه بازی باید هم تخریب شود. وجود چنین قشر حقه باز سودجو و مفسد جز نارضایتی مردم زحمتکش نتیجه دیگری نداشته و نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۱:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مقصر مالک نبوده . مقصر میراث بوده که نظارت نکرده . با پرسنل میراث چه میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۰:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر نسبت به مردم بی رحم شده اید؟ نابود کردن افراد برای حکومت ها کاری نداره؛ تفکّر اصلاح گرانه باید داشته باشید .مگر نمی شد اموال مالک خطا کار رو بنفع خریداران مصادره و پرداخت کرد و مالک رو ملزم به استفاده از املاک ساخته شده در جهت مجتمع های اقامتی و عمومی کرد که هم قانون رعایت بشه و هم مردم رو بخاک سیاه ننشونید و عموم هم بهره مند شوند.مگر این املاک بعد از این، امکان برگشت به چرخه ی کشت و زرع و... را دارد؟..بی تدبیری تا کی ؟ چرا از اوایل گار جلویش را نگرفتید؟ معلومه اول حقوق و منافع دولتی و احیانا برخی متولیان، منافع شخصی رو می گیرند و سکوت میکنند، سپس زندگی فرد رو تخریب می کنند.این کار بهره برداری نامشروع از طمع برخی از مردم است.امامجازات مسئولین دولتی در این کار چه شد؟ !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ولایت
۰۶:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
می دونم مطلب منو نمی ذارید فقط میگم که گفته باشم.
دولت انقلابی ما که با کلی امید و با رای ما مدافعان ولایت بالا اومد متاسفانه دولت تخریب از آب در اومد و بدون ملاحظه ی اینکه حفظ نظام از اوجب واجباته مبادرت به ایجاد نارضایتی در مردم کرده است من خانواده شهید و فردی هستم که حتی یک رای گیری هم جا نموندم حتی تو این دوره هم متاسفانه به آقای رئیسی رای دادم ولی باعملکرد ایشون می بینم که داره تیشه به ریشه انقلاب خورده میشه.من تصمیم گرفتم دیگه رای ندهم.
دوستان شهرک تخریب شده دارای مجوز ساخت بود ولی تغییر کاربری داشت روا نبود تخریب بشه آیا اسلام چنین چیزی رو می طلبه اسلام خواهان آبادی و آبادانیست. جریمه مالی می کردید . و مطلب بعدی اینکه اولا همه مالکین ویلا جز اراذل نبودن و یک ملک مربوط به مادر شهیدی بود که جهت کاهش تالمات روحی ایشون، توسط فرزندانشون خریداری شده بود و با پول معلمی و کارگری ساخته شده بود و با کلی مشکلات تهیه شده بود. ایشون از آشنایان من هستند.
آقایان ظلم پایدارنمی ماند خدا جای حق نشسته قضاوت رو به او می سپارم.
شما اگر رسانه و صدای مردم هستید وظیفه دارید داد مردمو به مسئولین مخصوصا دولت تخریب برسونید.
United States of America
حق شناس
۰۰:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
ای حرامی دروغگو
آخرین اخبار