آغاز مراسم عزا در هیئت رزمندگان اسلام مرکز استان مرکزی از ۷ مرداد

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک از جمعه به مدت ۱۱ شب میزبان عزاداران حسینی است.

مسعود آبایی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک از برگزاری مراسم سوگواری محرم از فردا جمعه به مدت ۱۱ شب در حسینیه عاشقان ثارالله اراک خبر داد.

آبایی گفت: این مراسم که از جمعه ۷ مرداد آغاز می‌شود و سخنرانان مراسم حجج اسلام نوری و حقدادی خواهند بود و مداح هم سید رسول نریمانی از استان اصفهان و سایر مادحین اهل بیت حضور خواهد داشت.

به گفته مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک هیئت رزمندگان اسلام امسال نیز مطابق با سنوات گذشته با برنامه ریزی‌های انجام شده و حضور اقشار مختلف مردم به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت مراسما محرم را با شکوه برگزار خواهد کرد.

او می‌گوید: هیئت رزمندگان نماد و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که یادآور خاطرات و رشادت‌های مردانی بوده که در این هئیت رشد و نمو کردند تا بتوانند با دریافت فرهنگ عظیم حسینی عاشورایی دیگر را در هشت سال دفاع مقدس خلق نمایند.

آبایی با بیان اینکه امروز هیئت رزمندگان اسلام اراک در خط مقدم فرهنگی قرار دارد گفت: رویکرد کنونی هیئت امروز بیش از گذشته تمرکز بر مسائل فرهنگی و باور‌های اعتقادی جامعه بوده چرا دشمن از هیچ تلاش فرو گذار نیستند لذا به برکت نگاه ویژه ائمه اطهار این چراغ همواره اثر گذار و اثر بخش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.