آب باریکه، سهم برترین ووشو کار جهان در ایران

قهرمان ووشوی کشورمان که عنوان برترین ووشو کار جهان را کسب کرده از درآمد ناچیز این رشته گلایه کرد.

`محسن سیفی درباره انتخابش به عنوان برترین ووشو کار جهان در ماه جولای گفت: افتخار بزرگی برای خودم و ووشو کشورمان است. این عنوان نتیجه زحماتی است که طی سالیان گذشته کشیدم و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در مسابقات جهانی حضور داشتم و مدال طلا گرفتم. همچنین لطف خداوند و بعد از آن زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون شامل حال من شد تا برترین ورزشکار جهان شوم.

من قصد دارم در اردوی جوانان ووشو تمرین کنم 

سیفی درباره برنامه اش در ووشو گفت: متاسفانه کشور ترکیه رشته ورزشی ووشو را از مسابقات کشور‌های اسلامی حذف کرد به همین علت ما در این رقابت‌ها حضور نداریم. البته اواخر امسال یا سال آینده اردو‌های تیم ملی برای بازی‌های آسیایی شروع می‌شود و در این اردو حضور می‌یابم. همچنین من تصمیم دارم که در صورت تایید صدیقی رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی جوانان حضور یابم تا  با تمرین با ورزشکاران جوان از شرایط تمرینی دور نباشم و آماده بازی‌های آسیایی شوم. همچنین منتظر دعوت سازمان  مسابقات حرفه ای هستم تا اگر در اردوی تیم ملی حضور نداشتم بتوانم در این رقابتها شرکت کنم.  

شرایط سختی را از لحاظ مالی می گذرانم 

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه با توجه به لغو مسابقات بین المللی، وضعیت مالی اش به چه صورت است، گفت: روز‌های سختی را می‌گذرانم، اما آب باریکه ا‌ی از ووشو به دست می‌آورم. من در استخدام اداره کل ورزش زنجان هستم و از آنجا هم حقوق می‌گیرم. همچنین شرکت در مسابقات جنگجویان ووشو و لیگ برتر باعث می‌شود که ووشوکاران مقداری از لحاظ مالی تامین شوند. همه ورزشکاران حرفه‌ای در آمد خود را از مسابقه دادن به دست می‌آورند و ۳ سال است که مسابقه‌ای برگزار نشده و همین موضوع شرایط سخت کرده است.البته رئیس فدراسیون ماهانه مبلغی را به قهرمانان ووشو می دهد تا مشکلات مالی شان تا حدودی حل شود. 

برگزار نشدن مسابقات به جامعه ووشو صدمه زده است 

سیفی درباره تبعات برگزار نشدن مسابقات ووشو برای ورزشکاران گفت: به طور حتم این موضوع به جامعه ووشو صدمه زده است، اما صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مسابقات جنگجویان ووشو و لیگ برتر را برگزار کرد  تا ورزشکاران از شرایط مسابقه دور نشوند.

 من قصد دارم  برای دومین مرتبه در مسابقات MMI شرکت کنم

قهرمان ووشو کشورمان درباره  شرکت در مسابقات MMI گفت: من با سازمان معتبر دنیا قرارداد دارم و قرار است دومین مسابقه ام را انجام بدهم و ۲ بار هم از سوی سازمان دعوت شدم، اما من به خاطر واکسن نزدن نتوانستم به آنجا بروم. اگر دوباره به این مسابقات دعوت شوم به طور حتم برای مبارزه در MMI به آنجا می‌روم.  

او درباره هدفش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: حدادی ۴ بار قهرمان بازی‌های آسیایی شده و من به همراه ۹ ورزشکار دیگر ۳ مرتبه قهرمانی را به دست آوردیم. امیدوارم احسان برای پنجمین بار قهرمان این مسابقات شود و من هم بتوانم چهارمین مدال طلا را کسب کنم.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار