استاندار سمنان تاکیدکرد؛

اشتغال و جلوگیری از خام فروشی معادن ۲ اولویت اقتصادی استان سمنان

هاشمی با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی و اشتغال دو اولویت اقتصادی استان است، گفت: بسترسازی ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دنبال می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه بستر سازی به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان، امری ضروری بوده و در راستای تحقق شعار سال در دستور کار است، ابراز کرد: رشد اقتصادی یکی از اولویت‌های اصلی در دولت است.

وی افزود: در حوزه‌های خدمات، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معدن فرصت‌های بسیار زیادی در استان وجود دارد که برنامه‌ریزی به منظور بهره‌گیری از این مهم برای تحقق شعار سال و کاهش نرخ بیکاری مَدنظر قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرآوری مواد معدنی و راه اندازی زنجیره تولید از ابتدا تا انتها در محل معادن می‌تواند در تحقق رشد اقتصادی تأثیرگذار باشد، ابراز کرد: جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی در راستای توسعه تولید و تقویت اقتصاد استان و همچنین بسترسازی ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کاهش نرخ بیکاری امری ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در زمرنه مواد معدنی با رتبه‌های برتر، نقش و سهم بسیار تعیین کننده‌ای در سطح کشور دارد که برنامه‌ریزی به منظور فرآوری در این خصوص امری حائز اهمیت است، بیان کرد: ارتقای بهره‌وری با حضور دانش‌بنیان‌ها دیگر اولویت ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.