پخت ۴ هزار پرس غذا برای سیل زدگان روستای بارده+ فیلم

هیئت‌های عزاداری بن ۴ هزار پُرس غذا برای سیل زدگان روستای بارده پختند.

رضا علی‌بیگی سرپرست فرمانداری شهرستان بن گفت:از عصر روز پنج‌شنبه که بارندگی‌ها در سطح شهرستان بن آغاز شد دستگاه‌های امدادی وارد میدان شدند و پاکسازی جوی و جداول را انجام دادند و نسبت به تخلیه گل از منازل اقدام شد.

وی افزود: نیرو‌های امدادی از جمله بسیج، سپاه و هلال احمر در روستای بارده حضور دارند، اما کمبود امکانات از جمله دستگاه لجن‌کش و لوازمی برای تخلیه گل از منازل وجود دارد.

علی‌بیگی  گفت:نیروی انسانی کافی در منطقه حضور دارد و کمک‌ها در حال ارسال به روستای بارده است، اما باز هم مردم دچار کمبود آذوقه هستند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که صورت گرفت باعث شد بارندگی‌های روز جمعه خسارت کمتری به روستای بارده وارد کند، ولی لوازم ۲۵۰ خانواده از بین رفته است و نیاز به لوازم ضروری منزل دارند.


بیشتر بخوانید


 

تخریب ۵۰ خانه در نقاط دیگر شهرستان بن

علی‌بیگی گفت: ۵۰ منزل مسکونی دیگر هم در سایر روستا‌های شهرستان بن تخریب شده که نیرو‌ها به مناطق اعزام شدند تا امدادرسانی و برآورد خسارت صورت پذیرد.

وی ادامه داد: یکی از سد‌های تومانک تقریبا پر شده، اما سد دوم خالی است و لوله‌هایی نیز برای تخلیه آب تعبیه شده که در صورت تداوم بارش‌ها آب تخلیه شود و نگرانی برای مردم پایین دست سد وجود نداشته باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار