محمدیان خبر داد؛

شناسایی رسانه‌های محلی گیلان و شناسنامه دار کردن آنها

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از تلاش برای شناسایی رسانه‌های محلی گیلان و شناسنامه دار کردن آنها در اطلس رسانه‌ای این استان خبر داد.

عباس محمدیان شامگاه دیشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه گیلان جزء ۵ استان با ظرفیت در عرصه رسانه است، گفت: به دنبال تبیین اطلس رسانه‌ای جبهه انقلاب در این استان هستیم.

او افزود: هویت فرهنگی هر جامعه از بستر رسانه تحلیل می‌شود و فضای رسانه مرز بی اقیانوسی است که می‌توان برای تأثیرگذاری روی مخاطب از آن استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اینکه رسانه ابزار حیاتی برای زندگی محسوب می‌شود، گفت: عده‌ای در فضای امپریالیسم رسانه‌ای درصدد آن هستند با ارائه بستر‌های نوین رسانه‌ای تأثیر فرهنگ غربی را در ایران بیشتر کنند.

به گفته آقای محمدیان، در جنگ نابرابری هستیم، اما با درایت اصحاب رسانه شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

او گفت: در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌ها برای تشکیل جبهه واحد رسانه تراز انقلاب استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: ریل گذاری مرجعیت اطلاع رسانی باید تغییر کند تا پیوند بین مردم و مسئولان تقویت شود، زیرا ریل گذاری فعلی جوابگوی نیاز‌ها نیست.

گفت‌وگوی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با شبکه باران

آقای محمدیان با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای در تمام استان‌ها تشکیل شده تا جریان ارائه اطلاعات به رسانه‌ها را تسهیل کند، گفت: نتایج خوبی از این موضوع حاصل شده و اعتماد مردم به رسانه‌ها بیشتر شده است.

او تأکید کرد: گیلان جزء ۵ استان با ظرفیت در عرصه رسانه است و در تلاش هستیم با شناسایی رسانه‌های محلی و شناسنامه دار کردن آنها، اطلس رسانه‌ای استان گیلان را تبیین کنیم و برای افق ۵ ساله در این اطلس برنامه دیده شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: شبکه سازی، آموزش و تقویت تولید محتوا در اطلس رسانه‌ای دیده شده است، استان گیلان به صورت پایلوت قرار گرفته و قرار است که سطح تولید محتوای رسانه‌های محلی مشاهده و اطلس موفق رسانه‌های جبهه انقلاب در گیلان محقق شود.

ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه ای در کشور

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور

آقای محمدیان همچنین امروز (یکشنبه ۹ مرداد ماه) در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان رشت گفت: متأسفانه در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی عقب هستیم و اگر این روند تغییر نکند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم.

او بر لزوم تشکیل جبهه واحد رسانه ای در کشور تأکید کرد و افزود: کانون‌های بسیج رسانه امروز می‌توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.