ایجاد بازاری مطمئن برای تولیدکنندگان با رعایت استاندارد‌ها در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: با رعایت استاندارد‌های لازم بازاری مطمئن و پویا برای تولیدکنندگان در سطح استان ایجاد می‌شود.

هاشم علایی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات واحد‌های تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل در ادامه بازدید‌های مداوم از واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ از خطوط تولید و آزمایشگاه ۸ واحد تولیدی به همراه کارشناسان بازدید به عمل آمده است.

علایی می‌گوید: یک محصول زمانی ماندگار است که کیفیت مورد انتظار مشتری را تامین نماید و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد و رمز ماندگاری برند محصولات به روز آوری فناوری تولید و ارتقاء کیفیت می‌باشد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: این اداره کل همواره در کنار واحد‌های تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

علایی همچنین برای برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحد‌های استان اعلام آمادگی کرد و گفت: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی را در دوره‌های آموزشی و تدوین استاندارد‌های ملی و هم فکری با نهاد‌های دانش بنیان را در مراحل تولید خواستار شد.

او از ابتدای سال از خطوط تولید و آزمایشگاه واحد‌های تولیدی از جمله سبزدشت، ذوب آهن، باطری سازی سبلان، آب معدنی برکت، هفت آسمان سبلان، آرتا پلاست، آرتاویل تایر و بتن آماده فرخی بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت و پروانه کاربرد علامت استاندارد را اعطا کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.