بیش از ۲۲ هزار وسیله نقلیه سنگین در آذربایجان‌غربی معاینه فنی دریافت کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هزار و ۳۶۶ وسیله سنگین و نیمه سنگین در تست‌های مربوط به معاینه فنی قبول شدند که این آمار شامل ۸۹ درصد خودرو‌های مراجعه کننده است.

پیمان آرامون گفت: طی سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار و ۱۶۰ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان‌غربی مراجعه کردند.

او می گوید: این تعداد خودرو در هفت مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان معاینه شدند که ۲ مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در هر یک از شهرستان‌های سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستان‌های ارومیه، خوی و مهاباد انجام گرفته است و بیشترین مراجعه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای انجام معاینات فنی نیز به ترتیب متعلق به کامیون، کامیون کشنده و مینی بوس بوده است.

او گفت: در این مراکز انواع آزمایشات لازم همچون میزان آلایندگی، صدا، تست سرعت، تست ترمزها، نور چراغ ها، باک غیراستاندارد، آج لاستیک و سایر آزمایش‌های فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.